ساخت سوله

سوله سازی نوین سوله - ساخت سوله - فروش سوله - خرید سوله - سوله دست دوم - سوله سبک

ساخت سوله

سوله سازی نوین سوله - ساخت سوله - فروش سوله - خرید سوله - سوله دست دوم - سوله سبک

بهترین مارک دوربین مداربسته


بهترین مارک دوربین مداربسته

برای تهیه ی بهترین مارک دوربین مداربسته لازم است اطلاعات و آگاهی هایی در این زمینه داشته باشیم تا با دیدی گسترده اقدام به خرید کنیم .

اولین و شاید مهم ترین مساله در خرید دوربین های مداربسته قیمت آن است , قیمت انواع دوربین مدار بسته با هم متفاوت است و در رنج قیمتی مختلفی یافت می شوند .

بهترین مارک دوربین مداربسته آنالوگ

خرید دوربین مداربسته ارزان مستلزم آگاهی هایی در این زمینه است , دوربین مداربسته یکی از سیستم های مهم برای حفاظت و کنترل است پس خرید آن اهمیت زیادی دارد .

یکی از انواع دوربین های قدیمی موجود در بازار آنالوگ است که برخی از ویژگی های آن را بیان می کنیم .

مزایای دوربین های آنالوگ:

قیمت پایین

تنوع گسترده در بازار ایران

سادگی نصب نسبت به دوربین های دیجیتال


معایب دوربین های آنالوگ:

کیفیت آنالوگ : کیفیت پایین تر نسبت به دیجیتال

امکان نویز پذیری: به دلیل استفاده از سیستم آنالوگ

هزینه بالای سیم کشی

ارتباط بیسیم با کیفیت پایین و نا امن


همانگونه که اشاره گردید هنوز دوربین های آنالوگ در بازار ایران به عنوان دوربین های مداربسته متداول بکار می روند. شاید بتوان یکی از دلایل عمده آن را عدم نیاز به دانش شبکه ای دانست. بسیاری از شرکت ها کارمندان خود را تنها به منظور راه اندازی و نصب دوربین های آنالوگ آموزش می دهند و از آموزش های نسبتا پیچیده شبکه ای در مورد دوربین های دیجیتال صرف نظر می کنند. لذا همچنان تقاضای دوربین های آنالوگ در بازار ایران بسیار بالاتر از دوربین های ip و تحت شبکه است.

همین امر واردکنندگان دوربین های مداربسته را نیز به واردات بیشتر دوربین های آنالوگ نسبت به دوربین های دیجیتال سوق می دهد. در هر حال یکی از مزایای اصلی دوربین های آنالوگ قیمت پایین تر آنهاست. گرچه همین قیمت پایین در پروژه های بزرگ در بالابودن هزینه های سیم کشی گم می شود. توجه به این اصل که هر دوربین با یک سیم جداگانه به دستگاه کنترل کننده وصل می شود و این خود با افزایش تعداد دوربین ها و مسافت بالای بین دوربین ها هزینه هنگفتی را سبب می شود.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.