ساخت سوله

سوله سازی نوین سوله - ساخت سوله - فروش سوله - خرید سوله - سوله دست دوم - سوله سبک

ساخت سوله

سوله سازی نوین سوله - ساخت سوله - فروش سوله - خرید سوله - سوله دست دوم - سوله سبک

چگونه محصولات فوراور اصل را از محصولات تقلبی فوراور تشخیص دهیم؟

چگونه محصولات فوراور اصل را از محصولات تقلبی فوراور تشخیص دهیم؟

اگر شما به عنوان یکی از مشتریان فوراور هستید و یا خواهان خرید محصولات فوراور می باشید بهتر است این مطلب را با دقت مطالعه نموده تا شک خود را نسبت به محصولات فوراور از بین ببرید. تمامی محصولات ارائه شده توسط نمایندگی های مجاز فوراور در ایران اصل می باشند. و چیزی به نام محصولات فوراور تقلبی وجود ندارد. از این رو مقاله ی زیر شبهه ی شما در رابطه با اصالت محصولات فوراور را از بین خواهد برد.

آیا محصولات فوراور تقلبی دارد؟

در پاسخ به این سوال باید گفته شود محصولات فوراور در ایران تقلبی نیستند و از آن جایی که روش فروش محصولات فوراور فروش اینترنتی محصولات فوراور است تقریبا می توان گفت شما تقلبی محصولات فوراور را پیدا نخواهید کرد. فوراور ایران به عنوان یکی از نمایندگی های اصلی کمپانی فوراور لیوینگ آمریکا در ایران مشغول به فعالیت بوده و می توانید برای اطمینان از اصالت محصولات شرکت فوراور در تهران خریداری نمایید. همچنین تمام محصولات اصل فوراور دارای روکش آلومینیومی بوده و مارک مهر و موم شده ی عقاب را دارند از این رو اصالت آن ها حفظ شده می باشد. با خرید از وب سایت اصلی فوراور ایران می توانید محصولی با کیفیت خریداری کنید.

فروش اینترنتی محصولات فوراور

فروش اینترنتی محصولات فوراور دیگر دلیل بر اصالت محصولات است. سایت فوراور ایران دارای جایگاهی معتبر در گوگل بوده و سایت بزرگی است. گواهینامه های این کمپانی نیز دلیلی حاکی بر اصالت آن هاست. هیچ یک از محصولات فوراور توسط بازار به فروش نرسیده و فروش اینترنتی محصولات فوراور مطرح است.

از طرفی بر روی محصولات اصل فوراور عبارت made in USA قرار دارد که در کشور های مختلف اعم از عربستان یا ترکیه با زبان رسمی آن کشور توضیحاتی بر روی محصول قرار دارد. این توضیحات اگرچه به زبان انگلیسی نیست اما نشان دهنده ی اصالت محصول است. بنابراین در خصوص اصالت محصولات فوراور نگرانی وجود نداشته و تنها نگرانی کیفیت و تاریخ انقضای محصولات است که با خرید از نمایندگی محصولات forever  در تهران می توانید محصولاتی با کیفیت و اصل خریداری کنید.

چرا نوشته ی روی بعضی از محصولات انگلیسی نیست؟

محصولات فوراور هنگامی که از کمپانی رسمی فوراور در آمریکا خریداری می شوند و وارد کشور هایی نظیر امارات یا ترکیه می شوند از نظر بهداشتی می بایست تمام ساختار آن ها مورد تایید وزارت بهداشت آن کشور قرار گیرد. از این رو در کشور مربوطه بار دیگر بسته بندی شده و لیبل زبان رسمی آن کشور از نظر قانونی بر روی آن قرار می گیرد. از این رو این دلیل بر تقلبی بودن محصول نبوده و مستقیما به همین دلیل است.

توجه به بسته بندی محصول

متقلبان متقلب به دلیل این که همواره به سود حاصل از فروشی فکر می کنند که موقت هم هست، در اکثر اوقات نمی توانند برای محصول تقلبی خود بسته بندی با کیفیت و سالم تولید کنند و ممکن است محصولی با ظاهر معیوب و بی کیفیت برای شما ارسال شود. این اولین و مهمترین نشانه از یک بسته بندی بدون کیفیت است. اگر محصولی به دست شما رسید که از نظر ظاهری بسته بندی مناسبی نداشت و مشخصا بسته بندی با کیفیت و مناسب نبود به طور قطع می توان آن را به محصولات بی کیفیت دانست.


به مجوزهای بهداشتی شرکت وارد کننده دقت کنید

یک محصول وارداتی باید مجوز بهداشتی یک کشور مانند ایران، امارات و یا هر کشوری که محصول فوق را از مبدا وارد می کند داشته باشد. برای مثال اکثر محصولات فوراور دارای مجوز بهداشتی کشور امارات به زبان عربی است. این موضوع کمک شایانی می کند که تشخیص دهید آیا محصول مورد درخواست شما واقعا متعلق به برند مزبور هست یا خیر.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.